همراه با غرفه اداره کل در نمایشگاه قرآن و عترت:
حال خوش خواندن در حال وهوای معنوی ماه مبارک رمضان

به گزارش لیزنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از 23 تا 30 اردیبهشت ماه 1398 همه روزه از ساعت  18 تا 24 در حال برگزاری است. 

محمد رضا بدیع زادگان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد و مسئول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از حضور کتابداران شهرستان در این نمایشگاه تقدیر کرد.

همچنین کتابداران حاضر در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت خراسان رضوی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در حال و هوای ماه مبارک رمضان را به یادماندنی عنوان کردند.

حس خوب خواندن در فضای معنوی ماه مبارک رمضان

ابراهیم ولی نیا کتابدار کتابخانه های عمومی استان و از متصدیان غرفه اداره کل گفت: حضور در ایام ماه مبارک رمضان در نمایشگاهی با نام ویاد قرآن و عترت قبل و بعد از افطار حس بسیار خوبی از معنویت و راز و نیاز با خداوند در انسان ایجاد میکند.

وی ادامه داد: از اینکه در چند شب از ماه مبارک رمضان در این حال و هوا قرار می گیرم خوشحال هستم.

ولی نیا از حضور مردم در غرفه اداره کل و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین جمعیت مشتاق و دلبسته قرآن و اهل بیت به عنوان لحظات خاطره انگیر خود یاد کرد.

تربیت کودکان در سایه قرآن و اهل بیت

عزت آشنا دیگر کتابدار کتابخانه های عمومی و متصدی غرفه اداره کل نیز فضای نمایشگاه را معنوی و روحانی توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به رویکرد غرفه اداره کل در ترویج فرهنگ رضوی و مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی شوق و ذوق کودکان در ثبت و ضبط نوشته ها و نقاشی در مورد امام رضا(ع) دیدنی است.

وی یادآور شد: حضور بچه ها در غرفه اداره کل کتابخانه ها و تهیه کلیپهای کوتاه از آنان در مورد امام رضا(ع) کودکان را به وجد می آورد.

آشنا برگزاری این گونه برنامه ها با عنوان نمایشگاه قرآن و عترت را زمینه ساز تربیت کودکانی معتقد و علاقه مند به قرآن و عترت عنوان کرد.

امیدوارم مقبول حضرت حق واقع شود

مرضیه رحیمی پور دیگر متصدی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در خصوص حضور خود در جمع بازدید کنندگان از غرفه ادراه کل در نمایشگاه قرآن عترت گفت: حال و هوای معنوی و قرآنی بر نمایشگاه حاکم است و دیدن صحنه های حضور دوستداران قران و اهل بیت در غرفه و استفاده از خدمات ارائه شده در غرفه از جمله شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی زیبا است.

وی ادامه داد: امیدورام که این تلاش و همت کتابداران استان در غرفه اداره کل مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از 23 تا 30 اردیبهشت ماه 1398 همه روزه از ساعت  18 تا 24 پذیرای علاقه مندان است  و غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این نمایشگاه در سالن فردوسی واقع شده است.