کد خبر: 39759
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 خرداد 1398 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در ادامه دوره‌های مجازی ارتقاء سلامت اجتماعی کارکنان نهاد انجام گرفت:

آماده‌سازی و ارسال لوح‌های فشرده دوره «مدیریت مسائل ازدواج، همسری و فرزندپروری»

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور
در ادامه دوره‌های مجازی ارتقاء سلامت اجتماعی کارکنان نهاد، لوح‌های فشرده دوره آموزشی مجازی «مدیریت مسائل ازدواج، همسری و فرزندپروری» شامل چهار کارگاه مجزا ویژه کارکنان نهاد، تهیه، تدوین و برای متقاضیان هر دوره ارسال شد.
آماده‌سازی و ارسال لوح‌های فشرده دوره «مدیریت مسائل ازدواج، همسری و فرزندپروری»

به گزارش لیزنا، پس از انتشار فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی «مدیریت مسائل ازدواج، همسری و فرزندپروری» برای کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آبان ماه سال گذشته، لوح‌های فشرده کارگاه‌های چهارگانه این دوره آموزشی به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد، تهیه، تدوین و برای متقاضیان هر دوره ارسال شد.

این لوح‌های فشرده شامل چهار کارگاه «مهارت‌های همسرگزینی و انتخاب همسر» ویژه همکاران مجرد با تدریس دکتر محمود گلزاری، «مسائل زندگی مشترک همسران جوان» ویژه همکاران متأهل (ترجیحاً با تجربۀ تأهل کمتر از پنج سال) با تدریس دکتر انوشه امین زاده، «فرزندپروری کودکان» ویژه همکاران دارای فرزند کودک و خردسال (۲ تا ۱۲ سال) با تدریس دکتر آزاده وزیری و «فرزندپروری نوجوانان» ویژه همکاران دارای فرزند نوجوان (۱۲ تا ۱۸ سال) با تدریس مهدی ملک محمد است.

لازم به ذکر است هر کارگاه آموزشی مجازی معادل ۸ ساعت آموزش است و محتوای آموزشی هر کارگاه در قالب لوح‌های فشرده و جزوه (مندرج در سامانه) در اختیار همکاران قرار می‌گیرد و صدور گواهینامه این دوره آموزشی منوط به شرکت و کسب حدنصاب نمره در آزمون نهایی خواهد بود.

همچنین محتوای این دوره ها به زودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: