کد خبر: 39760
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 خرداد 1398 - 10:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران آماده حضور در راهپیمایی روز قدس

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران با شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین با برپایی غرفه ای در مسیر راهپیمایی به ترویج فرهنگ رضوی و معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی می پردازند.
اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران آماده حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش لیزنا، کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران با شرکت در راهپیمایی روز قدس همبستگی  خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.در این آیین با برپایی غرفه ای در مسیر راهپیمایی به ترویج فرهنگ رضوی و معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در بین روزه داران نیز می پردازند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با تدارک غرفه ای در خیابان چهار راه ولیعصر (عج)، اقلام تبلیغاتی شامل تراکت و بروشور معرفی منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتابخانه های عمومی استان را بین حاضران توزیع می کنند؛ همچنین شرایط لازم جهت حضور کودکان و نوجوانان در غرفه اداره کل فراهم شده است و در این روز نشست های معرفی و قصه گویی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار خواهد شد و کودکان پس از شنیدن داستان های کتاب به ترسیم آموخته ذهنی خود از قصه می پردازند و به این شیوه در مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی شرکت می کنند

علاقه مندان جهت حضور در غرفه اداره کل می توانند روز جمعه 10خرداد ماه مصادف با روز جهانی قدس به نشانی خیابان انقلاب،بعد از چهار راه ولیعصر(عج)، ضلع شرقی پارک دانشجو، نبش خیابان رازی مراجعه نمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: