کد خبر: 39785
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 خرداد 1398 - 11:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین کتابخانه عمومی مستقل در شهر گرمی احداث می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
 مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: با مشارکت بنیاد علوی و مسکن شهر سازی استان، اولین کتابخانه عمومی مستقل در شهر گرمی احداث می شود.
اولین کتابخانه عمومی مستقل در شهر گرمی احداث می شود

به گزارش لیزنا، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با مهندس محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و در خصوص احداث کتابخانه عمومی در شهر گرمی و همچنین تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان بیله سوار گفتگو کردند.

مدیرکل کتابخانه ها ی عمومی استان در این دیدار با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور با بنیاد علوی بمنظور ساخت کتابخانه در مناطق مختلف کشور گفت: در این تفاهمنامه شهر گرمی نیز در اولویت ساخت کتابخانه عمومی قرار گرفته است.

وی با اشاره به عدم اختصاص زمین مناسب برای ساخت کتابخانه در طول سالیان گذشته خواستار اختصاص زمین مناسب برای این منظور شد.

عزیزخانی همچنین با بیان اینکه کتابخانه مرکزی بیله سوار با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی توسط مسکن و شهر سازی در حال تکمیل است ابراز امیدواری کرد با احتصاص اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز در سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

محبوب حیدری نیز در این دیدار در خصوص اختصاص زمین مناسب برای ساخت کتابخانه عمومی در مرکز شهرستان گرمی قول مساعد داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی بیله سوار اختصاص خواهد یافت.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: