کد خبر: 40331
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 آبان 1398 - 14:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در روز وقف و سالروز وقف کتابخانه

منبع : روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک
نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران، به مناسبت 27 صفر 1441 قمری، روز وقف، همچنین فرارسیدن هشتاد و دومین سال‌روز وقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای شنبه و دوشنبه چهارم و ششم آبان 1398 خورشیدی به رایگان از دوستداران آثار تاریخی و موزه‌ای میزبانی می‌کند.
بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در روز وقف و سالروز وقف کتابخانه

 

به گزارش لیزنا،  روز وقف که در ایران سرآغاز هفته گرامی‌داشت آیین وقف به شمار می‌آید، فرصتی مناسب و درخور برای بازدید از موزه‌ها و مراکز وقفی فرهنگی و تاریخی به شمار می‌آید.  دو روز پس از این مناسبت فرهنگی سالروز وقف کتابخانه و موزه ملی ملک است.

کتابخانه و موزه ملی ملک در ششم آبان 1398  به هشتاد و دومین سال‌روز وقف خود می‌رسد؛ حاج حسین آقا ملک، فرهنگ‌دوست و زمین‌دار بزرگ تاریخ معاصر ایران، در ششم آبان 1316 خورشیدی گنجینه‌ای بی‌همتا از نسخه‌های خطی و آثار تاریخی را که از ثروت موروثی پدری فراهم آورده بود، بر آستان قدس رضوی وقف کرد و وقف‌نامه‌ای استوار بر آن نوشت.

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با فرارسیدن این دو مناسبت، از دوستداران فرهنگ و هنر و گردشگران رایگان میزبانی می‌کند.

علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر می‌توانند در روزهای شنبه و دوشنبه چهارم و ششم آبان 1398 به مناسبت روز وقف و فرارسیدن هشتاد و دومین سالروز وقف کتابخانه و موزه ملی ملک به رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» بازدید کنند.

ساعت بازدید از این مجموعه، هر روز از شنبه تا پنج‌شنبه از 8:30 تا 16:15 (پنج‌شنبه تا 15:15) است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: