کد خبر: 40465
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آذر 1398 - 08:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «نماز» در کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خاتم برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
همزمان با هفته بسیج، نشست کتاب خوان «نماز» در کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خاتم برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان «نماز» در کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خاتم برگزار شد

به گزارش لیزنا، همزمان با هفته بسیج، نشست کتاب خوان «نماز» با حضور امام جمعه شهر هرات، مسئولان فرهنگی شهرستان و جمعی از بانوان بسیجی و حوزوی هرات در کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خاتم برگزار شد.

در این نشست کتاب‌خوان که حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری، امام جمعه شهر هرات؛ علی اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم و اسدالله نجفیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان 6 عنوان کتاب توسط اعضای بسیجی کتابخانه عمومی خاتم برای حاضران معرفی شد.

حجت‌الاسلام جعفری، امام جمعه شهر هرات با تقدیر از برگزارکنندگان نشست‌های فرهنگی کتاب‌محور در شهرستان، تصریح کرد: برگزاری نشست کتاب‌خوان با محوریت نماز و ترویج فرهنگ نماز در جامعه و به خصوص در بین کودکان و نوجوانان با استفاده از شیوه‌های متنوع و جذاب کتابخوانی، حرکتی سازنده است که مسیری روشن را در زندگی به فرزندان ما نشان می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم نیز در این نشست گفت: نشست کتاب‌خوان «نماز» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون مساجد شهرستان خاتم و با هدف معرفی و به اشتراک گذاری کتاب‌های تخصصی در حوزه نماز، به میزبانی کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

در نشست کتاب‌خوان «نماز» شهرستان خاتم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، کتاب‌های «شیوه‌های دعوت به نماز» نوشته محسن قرائتی توسط کرامت‌الله عطایی، «فرودگاه فرشتگان» نوشته اصغر آیتی توسط فاطمه یزدانی، « رجمه سر الصلاه» نوشته میرزا جوادآقا ملکی تبریزی توسط مریم کامیاب، «تأثیر نماز در کار» نوشته عباس عزیزی توسط مریم نورالدینی، «110 پرسش درباره نماز» نوشته مجتبی کلباسی توسط معصومه عطایی و «پرتویی از اسرار نماز» نوشته محسن قرائتی توسط مهدی ناظمیان معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

در پایان این نشست نیز از ارائه دهندگان کتاب با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: