تجلیل از انجمن کتابداری فارس به عنوان مروجان کتاب در آیین «شیرازه کتاب »

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری فارس با اعلام این خبر افزود: در آیین تقدیر از مروجان کتابخوانی با عنوان «شیرازه کتاب» از سلسله برنامه‌های هفته کتاب شیراز، با حضور فرهنگوران، نویسندگان و مروجان کتابخوانی، صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ابراهیم گشتاسبی راد معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در باغ جهان‌نما برگزار شد از ۲۴ نفر از مروجان کتاب‌خوانی در زمینه‌های نگارش، انتشار، چاپ و توزیع کتاب در شیراز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم گشتاسبی راد رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، نویدگویی ناشر برگزیده شیراز، سیروس رومی پژوهشگر، تاریخ‌نگار و معاون فرهنگی بیمارستان ام.آر.آی شیراز و میرعظیمی خالق کتاب‌های یک صفحه‌ای به ایراد سخنرانی در زمینه کتاب و کتابخوانی پرداختند.

در ادامه جلسه نیز از جمعی از مروجان کتاب شیراز با یک هدیه هنرمندانه شیرازی شامل کاشی هفت رنگ شیراز با شعر حافظ شیرازی و خط زیبای استاد هنرمند مجید چیزفهم به پاس تلاش‌های بی‌دریغ در ترویج کتاب تجلیل شد.

شایان ذکر است که از انجمن کتابداری فارس نیز به عنوان مروج کتاب در کنار دیگر سازمان ها و نهادها با عنوان مروجان کتابخوانی نیز تقدیر به عمل آمد.