کد خبر: 40735
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 دی 1398 - 08:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست «نقش‌برجسته‌های کاغذی» برگزار می‌شود

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
کتابخانه و موزه ملی ملک نشست پژوهشی «نقش‌برجسته‌های کاغذی» را با سخنرانی شیوا میهن برگزار می‌کند.
 نشست «نقش‌برجسته‌های کاغذی»  برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، نشست پژوهشی «نقش‌برجسته‌های کاغذی» با هدف شناخت تاریخچه و آثار هنر ناخنی در زمینه نقاشی و خوش‌نویسی و با تمرکز بر آثار ناخنی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک در روز دوشنبه 16 دی 1398 از ساعت 14 در این موقوفه برگزار می‌شود. شیوا میهن، دانش‌آموخته ایران‌شناسی از دانشگاه کمبریج انگلستان و مسوول بخش هنرهای اسلامی موزه دانشگاه هاروارد در این نشست پژوهشی سخنرانی می کند.

هنر ناخنی، از شاخه‌های جذاب هنر سنتی به شمار می‌آید که هنرمندان در زمینه‌های خوش‌نویسی و نقاشی با بهره‌گیری از انگشتان و ناخن‌های دست، آثاری جذاب و شگفت‌انگیز روی کاغذ می‌آفرینند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی به ویژه در زمینه‌های خوش‌نویسی و نقاشی را به  حضور در نشست «نقش‌برجسته‌های کاغذی» فرامی‌خواند. این نشست در ساختمان این گنجینه در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برپا می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: