کد خبر: 40766
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 دی 1398 - 09:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدرسه زمستانی کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش می‌یابد

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
مدرسه زمستانی ملک در دو بخش «کارگاه‌های آموزشی» و «نشست‌های پژوهشی» با برنامه‌های گوناگون در گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می‌یابد.
مدرسه زمستانی کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش می‌یابد

به گزارش لیزنا، مدرسه زمستانی ملک، منظومه‌ای از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی را در گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی با آموزش استادان و کارشناسان برجسته، برای شهروندان به ویژه دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایران به اجرا می‌گذارد. مجموعه برنامه‌های مدرسه زمستانی ملک، كارگاه‌های آموزشی «نقاشی پشت شیشه و آینه»، «هندسه نقوش گره‌چینی در هنرهای سنتی»، «نقاشی گل و مرغ» و «تذهیب و حل‌کاری» در بخش «کارگاه‌های آموزشی» و نشست‌های پژوهشی «بررسي كتاب احاديث كاشي‌هاي زرين فام حرم مطهر امام رضا (ع)»، «ميدان مشق در متون تاريخي» و «آشنايي با روش‌هاي تصحيح نسخ خطي» را دربرمی‌گیرد.

مرکز آموزش هنرهای سنتی اسلامی- ایرانی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در مدرسه زمستانی ملک از استادان بنام و برجسته در هر حوزه بهره گرفته است. مهرنوش بشارت، سعید شکوری، شکوفه جعفری، فهیمه کاظمی یزدی، سیدعبدالله انوار، دکتر علي رواقي و عبدالله قوچاني آموزش هنرجویان و مخاطبان را در دو بخش کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی در این منظومه برنامه‌های آموزشی و علمی برعهده دارند.

برنامه‌های آموزشی مدرسه زمستانی ملک، در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده برنامه‌های مدرسه زمستانی ملک و آگاهی از جزییات برنامه‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: