کد خبر: 40787
تاریخ انتشار: شنبه, 28 دی 1398 - 08:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛

نشست کتاب خوان در اسلامشهر ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر
به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، نشست کتابخوان ،با هدف گرامیداشت نام و یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اسلامشهربرگزار شد.
 نشست کتاب خوان در اسلامشهر ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش لیزنا،نشست کتابخوان باحضور مسعود مرسلپور فرماندار، مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی فرمانداری ، مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین ادارات شهرستان با هدف گرامیداشت نام و یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

مسعود مرسلپورفرماندارشهرستان اسلامشهر، دراین نشست ضمن تسلیت شهادت سردار دلها و ادای احترام به جان باختگان حادثه هوایی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان بیشتر به مطالعه کتب درسی خود می‌پردازند و کارشناسان و مدیران در ادارات و دستگاههای مختلف نیز اغلب به مطالعه کتب تخصصی مرتبط با حوزه کاریشان توجه نشان می دهند و به مطالعه در سایر حوزه ها علاقه نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه اساس پیشرفت هر کشوری در حوزه‌های صنعتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بر مبنای توسعه علمی آن کشور است افزود: اگر توازنی در تولید و توزیع علم و مدیریت هماهنگی وجود داشته باشد بستر رشد فراهم خواهد بود و رفاه نسبی و رضایت مندی اجتماعی مردم ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اندیشه، علم و مطالعه سه پارامتر مکمل یکدیگرهستند که مستقیم با هم همخوانی دارند تصریح کرد: در صورتی که مطالعه در دستور کار زندگی ما قرار بگیرد، توسعه و پیشرفت در کشور را شاهد خواهیم بود و بسیاری از مشکلات هم حل می‌شود.

مرسلپور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فرمانده بزرگی برشمرد که در کنار تمامی مسئولیتهای خود مطالعه در امور مختلف را نیز در برنامه کاری خود داشت.

گفتنی است در این نشست کتاب های «نگاهی به داعش از درون» نوشته یورگن تودنهوفر، توسط جمال لطفی؛ «زوال اندیشه سیاسی ایرانیان» نوشته، سیدجواد طباطبائی، توسط امید رامش خواه؛ «درمان متمرکزبرشفقت» اثر پائول گیلبرت، توسط منیره نسیمی «بدن خودرا پرازاکسیژن کنید» اثر اد مک کیب، توسط آزاده فهیمان،«غروب آفتاب دراندلس» نوشته،محمدطنطاوی توسط عبدالمهدی هاشمی و کتاب «کارباید تشکیلاتی باشد» نوشته علی خامنه ای مقام معظم رهبری توسط نیره اعظم ارائه و معرفی شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: