کد خبر: 40807
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 بهمن 1398 - 12:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری؛

به زودی 3 باب کتابخانه عمومی در استان افتتاح خواهد شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان از افتتاح 3 باب کتابخانه عمومی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.
به زودی 3 باب کتابخانه عمومی در استان افتتاح خواهد شد

به گزارش لیزنا، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان روز یکشنبه 29 دی ماه به ریاست کمال اکبریان، فرماندار شهرستان و با حضور فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ رسول نیکخواه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان؛ بیژن سنایی، شهردار سامان؛ جواد مسیبی، رئیس شورای اسلامی شهرستان؛ سید تراب نوربخش، رئیس آموزش و پرورش؛ شهلا آقا بابایی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان؛ حجت ا.. ریاحی، بخشدار مرکزی؛ جواد صابریان، رئیس اداره ورزش و جوانان؛ رسول صفیان، رئیس اداره کتابخانه ها و همکاریهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان؛ جمعی از خیرین و دیگر اعضا انجمن در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان سامان،ضمن اشاره به پیشینه فرهنگی سامان گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از مهم ترین اولویتهای این شهرستان است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه ایجاد کتابخانه در مرکز دهستانهای واجد شرایط را نیز فراهم کنیم.

کمال اکبریان ضمن تشکر از روند رو به رشد کتابخانه های استان، پروژه در دست افتتاح کتابخانه شهید جعفرزاده سامان را  آبروی شهرستان عنوان کرد و افزود: خوشحالیم که این پروژه عمرانی با حمایت مسئولین و همت خیرین به بهترین شکل ممکن به اتمام رسید.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان اذعان داشت: این شهرستان از ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است و یکی از قطبهای مهم گردشگری استان محسوب می گردد و باید از این ظرفیت برای توسعه و ترویج کتابخوانی بهره برد.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های مجدانه فرماندار شهرستان، به پروژه کتابخانه شهید جعفرزاده پرداخت و عنوان کرد:  به زودی 3 باب کتابخانه عمومی در استان افتتاح خواهد شد که مهم ترین آنها ساختمان کتابخانه شهید جعفرزاده سامان است که اتمام شایسته این پروژه نشان دهنده این است که مردم و مسئولین دست در دست هم دارند.

خلیل مقدم افزود: خیرین سامان اثبات کردند که کارهای سخت با نیت پاک آنان به آسانی انجام می شود و ان شاالله کتابخانه شهید جعفرزاده با به روز ترین امکانات در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و در دیگر نقاط استان نیز شهرهای فاقد کتابخانه نافچ و پردنجان به زودی شاهد برخورداری از نعمت کتابخانه خواهند بود.

گفتنی است ایجاد کتابخانه سیار روستایی با همت خیرین، برپایی ایستگاه مطالعه در محل پل تاریخی زمانخان، اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در دهه مبارک فجر و فضاسازی و ایجاد المانهای شهری با محوریت کتاب از مهم ترین مصوبات مطروحه در این جلسه بود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: