برگزاری دومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «انسان و فناوری»

به گزارش لیزنا، دومین نشست تخصصی « شب های فناوری»  با موضوع «انسان و فناوری»، شنبه 28 اردیبهشت ساعت 16 با حضور کارشناسان متخصص در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

هدف از برگزاری سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون فناوری اطلاعات و  جنبه های انسانی به ویژه تحولات فرهنگی و اجتماعی وابسته به آن است. در این نشست حسین باهر، استاد دانشگاه و  بنیانگذار  مکتب بالندگی با عنوان« آسیب شناسی احتمالی در تعامل با فناوری اطلاعات در مکتب بالندگی »سخنرانی می کند و حسین اکبری نصب استاد دانشگاه، «رابطه انسان و فناوری، حرکت از امکان به سمت  فرا امکان» را مورد بررسی قرار می دهند. در بخش دیگر برنامه جمشید اکبر زاده رضایی متخصص جلوه های ویژه در هنرهای نمایشی و دبیر کانون فالی فرهنگ سرا، از «جلوه ویژه light man  » رونمایی می کند و در پایان محمد جواد ابراهیمی مدیر آکادمی اسکرچ ایران با عنوان« انگشتان کوچک، دنیای بزرگ» سخنرانی می کند.

علاقه مندان می توانند برای  ثبت نام رایگان و شرکت در این برنامه  به لینک مراجعه نمایند.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است. علاقه مندان می توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.