تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

به گزارش لیزنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 آذر ماه 1398 تمدید شد.

امیرناظمی رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران و محققین و علاقمندان این حوزه از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال98، گفت: فراخوان هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تا پایان آبان ماه اعلام شده بود که  بنا به درخواست برخی متقاضیان، و طبق نظر کمیته علمی همایش مهلت ارسال آثار تا 15 آذرماه تمدید شد.

این مقام مسئول در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه گفت: نتایج اولیه نیمه دوم آذرماه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که دور دوم داوری جایزه ملی فاب، اواخر آذر ماه است افزود: زمان برگزاری همایش با توجه به تغییراتی که داشته ایم هشتم دی ماه شد.

رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با بیان اینکه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، طبقه 4، اتاق 412، دبیرخانه همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات و یا شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۴۷۵۴ امکان‌پذیر است، گفت: پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات  با شعار «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها»، هشتم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.