کد خبر: 42008
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 تیر 1399 - 14:08

داخلی

»

کتاب

انتشارات قدیانی «آیین دوست یابی» را تجدید چاپ کرد

منبع : انتشارات قدیانی
کتاب آیین دوست‌یابی اثر دیل کارنگی با ترجمه‌ی سید حسن حسینی در نوبت چاپ چهارم روانه‌ی بازار کتاب شد.
انتشارات قدیانی «آیین دوست یابی» را تجدید چاپ کرد

به گزارش لیزنا، این کتاب یکی از معروف ترین آثار دیل کارنگی به شمار می‌رود. کارنگی که خود از روانشناسان مطرح جهان است، در سال 1997 به انتشار این کتاب پرداخت و در آن روش‌‎های مفیدی برای انتخاب دوست ارائه داده است. این کتاب که تا کنون بارها و بارها در آمریکا تجدید چاپ شده است.

برخی از منتقدان بر این باورند که «آیین دوست یابی»کارنگی توانسته درهای تازه ای را به روی مخاطبانی که قصد دارند شانس یافتن دوست خوب را در این جهان امتحان کنند گشوده و پیشنهادات او از منظر روانشناسانه و همین طور زوایای جامعه شناسانه او نزد مخاطبان مفید و کارساز واقع شده است. به ویژه این که این کتاب در نوع خود درمانی برای افسردگی که در حال حاضر در بسیاری از کشورها ناشی از انزوای آدم ها وجود دارد به شمار می‌رود.

دیل کارنگی در ابتدای کتاب آورده چرا و چگونه به نوشتن«آیین دوست‌یابی» پرداخته است. کتابی که در چهار بخش تنظیم شده؛ بخش نخست این کتاب به «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم» اشاره می‌کند و از مخاطب می‌خواهد تا انتقاد، نکوهش، شکایت و محکوم کردن را کنار بگذارد.

انتشارات قدیانی کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی را با ترجمه‌ی سید حسن حسینی در نوبت چاپ چهارم و قیمت42000تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برچسب ها :