کتابخانه‌ی آفتابگردان رایانه‌ای شد

به گزارش پایگاه کتابداری واطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از  ایبنا، كتابخانه‌ي «آفتابگردان» تهران با اتصال به شبكه  كتابخانه‌اي سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران در دسترس كاربران اينترنت قرار مي‌گيرد.

در اين طرح، درخواست عضويت در اين كتابخانه، جست‌وجوی رایانه‌ای منابع كتابخانه‌اي (كتاب، نشريات و...) و بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی و ادبی کتابخانه برای اعضای ثابت و سایر علاقه‌مندان به كتاب‌خواني فراهم مي‌شود. 

کتابخانه‌ی «آفتابگردان» با بیش از 10 سال فعالیت، بیش از 18 هزار جلد کتاب، هزاران عضو ثابت و ده‌ها هزار مراجعه‌کننده، پرمخاطب‌ترین کتابخانه‌ي كودك و نوجوان تهران است. 

این کتابخانه‌ به بخش‌های مخزن، مطالعه، كتاب‌هاي مرجع برای کودکان، نوجوانان و... مجهز است و با راه‌اندازي شبكه‌ي هوشمند، از اين به بعد، سامانه‌ي جست‌وجوی اینترنتی كتاب به كمك اعضاي آن مي‌آيد.

كتابخانه‌ي آفتابگردان تا پايان فروردين‌ماه امسال به شبكه‌ي كتابخانه‌اي سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران متصل مي‌شود و تمام كودكان و نوجوانان كتاب‌خوان مي‌توانند با مراجعه به هريك از كتاب‌خانه‌هاي فرهنگ‌سراها از كتاب‌هاي كتاب‌خانه آفتابگردان نيز استفاده كنند.

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام و استفاده از کتاب‌های حوزه‌های گوناگون گروه سني کودک و نوجوان مي‌توانند به کتابخانه آفتابگردان به نشاني بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی، فرهنگ‌سرای انقلاب مراجعه کنند. 

این کتابخانه همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت 8 تا 21 میزبان تمامی علاقه‌مندان به كتاب است. همچنین براي دريافت اطلاعات بیش‌تر مي‌توانيد با شماره‌های 9-55408668 و 9-55419057 تماس بگيريد.