غرفه كتاب فرهنگسراي ملل ميزبان شهروندان تهراني است

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از شهر، نمايشگاه كتاب به عنوان بزرگترين رويداد فرهنگي كشور طي ساليان اخير بستري مناسب براي طرح چالش‌هاي فرهنگي و مسايل مربوط به نشر كشور شده و از اين جهت موفقيت و جايگاهي ويژه يافته است. به همين منظور فرهنگسراي ملل به عنوان تنها فرهنگسراي فعال در حوزه بين‌الملل شهر تهران در جريان برپايي نمايشگاه حضوري فعال در بخش بين‌الملل دارد.

در غرفه اين فرهنگسرا همه‌روزه خدمات فرهنگي متنوعي از جمله برپايي سراي كتاب به منظور معرفي شخصيت‌هاي ايراني و خارجي در حوزه فرهنگ و ادب، دعوت از اساتيد دانشگاهي در حوزه ايران‌شناسي، برپايي ايستگاه روزنامه‌خواني‌، راه‌اندازي بلوتوث كتاب به زبان‌هاي خارجي شامل بوستان سعدي و داستان راستان شهيد مطهري به منظور امكان بهره‌برداري مناسب مراجعين كتب فارسي و انگليسي، ارايه بروشور معرفي كلاس‌هاي آموزشي فرهنگسرا و CD‌هاي فرهنگي در حوزه معرفي منطقه يك و فرهنگسراي ملل و ده‌ها عنوان برنامه فرهنگي ادبي ديگر را ارايه مي‌دهد.

تمامي شهروندان تهراني براي حضور در اين نمايشگاه مي‌توانند از تاريخ 15 ارديبهشت به غرفه فرهنگسراي ملل و اقع در مصلاي بزرگ تهران مراجعه كنند و يا با تلفن 22671718 تماس بگيرند.