پارکینگ جدید نمایشگاه گشایش یافت

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با توجه به افزایش سالانه بازدیدکنندگان نمایشگاه، امسال در ضلع شمالی مصلای امام خمینی(ره) این پارکینگ به ظرفیت پارکینگ‌های موجود نمایشگاه کتاب تهران افزوده شده است.

این پارکینگ مجهز به خیابان‌کشی و یک میدان بزرگ است که با ظرفیت 3000 دستگاه اتوبوس در مدت  10 روز و 3 شیفت کاری توسط شهرداری منطقه 7 و با همکاری کمیته رفاهی بیست وسومین نمایشگاه     بین‌المللی کتاب تهران ساخته شده‌است.

بازدیدکنندگانی که از مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت، قصد عزیمت به نمایشگاه کتاب تهران را دارند می‌توانند با توجه به تابلوهایی اطلاع رسانی نصب شده در مسیرهای اصلی و فرعی، مسیر را ردیابی کرده و در ضلع شمالی مصلای امام خمینی(ره)، جنب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وارد پارکینگ شوند.

خودروهای حرکت کننده در مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت نیز می‌توانند از مسیر بزرگراه رسالت بعد از تقاطع خیابان شهید قنبرزاده – خروجی بزرگراه شهید حکیم – خیابان جلفا وارد مسیر مقابل شده و از پارکینگ استفاده کنند.

همچنین بازدیدکنندگانی که خودروهای خود را در این مکان پارک می‌کنند می‌توانند از مسیر زیرگذر ایستگاه مترو مصلا وارد ضلع شمالی نمایشگاه کتاب شوند.

نرخ توقف در این پارکینگ برای خودروهای سواری 10 هزار، مینی بوس 15 هزار، اتوبوس20 هزار و موتور سیکلت 5 هزار ریال بدون قید زمانی در نظر گرفته شده است .

بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توانند از ساعت 9 تا 21 از این پارکینگ استفاده کنند