کد خبر: 42720
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آذر 1399 - 11:48

داخلی

»

کتاب

فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد

منبع : روابط عمومی انتشارات سیمای شرق
فریبا کوثری از بازیگران و چهره‌های شناخته شده حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان انتخاب شد.
فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد

به گزارش لیزنا، لزوم توجه بیشتر به کتاب‌های کودک و نوجوان به‌ویژه در دوران اپیدمی ویروس کرونا بهانه‌ای است تا هنرمندان و چهره‌های شناخته شده به حمایت از این حوزه بپردازند. بر همین اساس فریبا کوثری به عنوان اولین «سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان» وارد این عرصه شد.

در متن تقدیرنامه‌ای که از سوی سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری انتشارات سیمای شرق به فریبا کوثری تقدیم شده، آمده است:

«هنرمند ارجمند، سرکار خانم فریبا کوثری

نقش بی‌بدیل هنرمندان محبوب و مردمی در آگاهی بخشی به آحاد مردم و ارتقاء فرهنگ عمومی غیرقابل کتمان و بسیار موثر است. در برهه‌ای از تاریخ جهان که تمامی شئونات زندگی بشر دستخوش حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و ویروس کرونا تغییرات عمده‌ای در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کرده، تلاش برای دستیابی به زندگی با کیفیت از طریق توسعه کتاب‌خوانی بسیار ارزنده و قابل ستایش است. در این بین تصدیق خواهید فرمود که حوزه کودک و نوجوان به دلایل متعددی نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی نخبگان فکری و فرهنگی جامعه از جمله هنرمندان عزیز است.

به پاس حضور ارزشمندتان در جمع مدیران و کارشناسان کتاب‌های زرافه وابسته به انتشارات سیمای شرق مفتخریم از سرکارعالی دعوت به عمل آوریم به عنوان «سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان» همراهی همیشگی با ما را پذیرا باشید تا بیش از پیش به داشتن فرزندانی با دانش امیدوار باشیم.»

انتشارات سیمای شرق و دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان این انتشارات «کتا‌ب‌های زرافه»، با هدف آموزش کودکان و کمک به آن‌ها برای درک بهتر دنیای اطرافشان اقدام به تألیف و ترجمه آثار ارزشمندی کرده تا والدین بتوانند با خیال راحت به سراغ آثار این نشر رفته و بهترین و مناسب‌ترین کتاب را برای کودک‌شان انتخاب کنند.

همچنین این انتشارات در جهت حفظ سلامتی مخاطبان خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به ارائه تمامی نسخه‌های چاپی کتاب‌‌های خود، به صورت الکترونیکی و بر روی نرم‌افزار‌ و وب‌سایت‌های کتاب‌خوان از جمله طاقچه کرده و علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را با تخفیف مناسب نسبت به نسخه چاپی‌شان تهیه کنند.

فهرست کتاب‌های زرافه بر روی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام @medad_aabi قابل مشاهده و سفارش است. علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 88356436 کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.