برنامه‌های سرای اهل قلم در هفته آتی اعلام شد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از  خبرگزاری مهر نشست نقد و بررسی کتاب "زندگی عاقلانه" روز شنبه 22 خرداد ماه از ساعت 17 تا  19 با حضور دکتر پیوسته گر ، دکترسید ابوالقاسم مهری نژاد  و دکتر حمید شمسی پور در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.


جلسه نقد و بررسی کتاب "هیچکس مقصر نیست " هم روز یکشنبه 23 خرداد در همین ساعت با حضور فرحناز علیزاده و  سارا حسن ‌زاده شکل می گیرد.


روز دوشنبه 24 خردادماه سرای اهل قلم میزبان کارگاه داستان نویسی فیروز زنوزی جلالی است.این کارگاه از ساعت 30 : 14 تا  30 : 16 برپا می‌شود.

کتاب " نغمه آزادی" (پژوهشی در شعر عصر مشروطه ) نیز روز سه شنبه 25 خرداد با حضور احمد ابو حمزه ، علی تهرانوند و میثم موحدفر از ساعت 17 تا 19 در این مرکز نقد و تحلیل می‌شود.


برنامه های سرای اهل قلم در روز چهارشنبه 26 خرداد  با شعرخوانی دنبال می شود که از ساعت 30 :14 تا  30 :16 برگزار خواهد شد.

"پژوهش ،پژوهش گری و پژوهش نامه نویسی" عنوان آخرین برنامه این مرکز در هفته آتی است که همین روز از ساعت  17 تا 19 با حضور اکبر میر جعفری ، دکتر خلیل میرزایی  و دکتر سعید اسلامی برگزار می شود.

سرای اهل قلم در خیابان انقلاب اسلامی ، خیابان فلسطین جنوبی ،  کوچه خواجه نصیر ، پلاک 2  واقع شده است.