دانشورز راهی یونسکو می شود

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از دژنبشت، قائم مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی پس از ملاحظه شصت و هفتمین شماره نشریه ی فرهنگی و اطلاع رسانی دانشورز، ضمن تاکید برحفظ جایگاه ویژه این نشریه درحوزه نشر آثار مکتوب فرهنگی و ارتقاءآن،ازمتولیان این نشریه خواست تا ضمن ارسال نشریه برای کلیه مراکز فرهنگی داخلی زمینه ارسال آن را برای مراکز و رایزن های فرهنگی ایران درخارج از کشور و همچنین برای دفتر یونسکو درایران نیز فراهم نمایند .

گفتنی است طی یکسال اخیر با توجه به رویکرد جدید نشریه و استفاده از مطالب علمی – پژوهشی و معرفی مجموعه های فرهنگی، تاریخی، نفایس و اشیاء موزه ای و همچنین اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی جایگاه ویژه ای در میان سایر نشریات موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی پیدا نمود است .

نشریه دانشورز از سال 1387 با هدف تقويت ارتباطات درون و برون سازماني و تسريع گردش اطلاعات صحيح  توسط سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي منتشر می شود.

مدیر مسئول این خبرنامه، محمدهادی زاهدی و دبیر تحریریه آن رضا نظامی سریدار است. قالب اين نشريه مقالاتي است كه تلاش شده است براي دستيابي به نظريه‌هاي كتابداري مؤثر باشد و سرفصل‌هاي آن، تحقيقات و نوآوري‌ها در حوزه كتابداري و اطلاع‌رساني و نسخ خطي است.