توسعه همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با حوزه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، عصر امروز مورخ 29 تیر ماه 1389، جلسه ای با حضور رئیس انجمن کتابداری ایران و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این ملاقات که دکتر سعید رضائی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با بهمن دری اخوی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت، زمینه‌های توسعه همکاری میان انجمن کتابداری و اطلاع رسانی با حوزه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.

همچنین در این جلسه سید کاظم حافظیان رضوی، خزانه دار و عضو هیأت مدیره انجمن نیز حضور داشت، دکتر رضائی شریف آبادی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی در ده سال گذشته، از بهمن دری اخوی، به جهت برگزاری چنین جلسه ای در هفته های آغازین فعالیتهای ایشان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه، دکتر رضائی شریف آبادی، آمادگی انجمن را برای همکاریهای متقابل در حوزه چاپ و نشر، ترویج مطالعه در جامعه، برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی  و سایر حوزه های فرهنگی مورد علاقه طرفین اعلام کرد.

دری اخوی نیز ضمن ابراز خوشحالی ازبرگزاری چنین جلسه ای، تاکید کرد که بنا دارد تا با تشکل ها و انجمن های علمی روابط حوزه کاری خود را توسعه دهد.

وی ضمن اشاره به  این مطلب که انجمن های علمی با دارا بودن پشتوانه عظیم علمی، می توانند کمک فکری بسیار مناسبی برای دستگاههای تصمیم ساز و اجرائی باشند.

در پایان این ملاقات بهمن دری اخوی، از انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران خواست که ضمن بررسی عمیق تر زمینه های همکاری بین دو نهاد، جزئیات این همکاری را هرچه سریعتر در قالب نامه ای به دفتر وی ارسال کنند تا در جلسه دیگری در این مورد تصمیم نهائی اتخاذ شود.