کد خبر: 43529
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 فروردين 1400 - 13:45

داخلی

»

کتاب

انتشار کتاب «منتخب آثار جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن دانشگاه سمنان»

منبع : لیزنا
کتاب «منتخب آثار جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه خواندن دانشگاه سمنان» زیر نظر دکتر رحمان معرفت و هادی رحمتی و با همکاری صفورا عربیان و پریسا وفائی‌راد در انتشارات دانشگاه سمنان  منتشر شد.
انتشار کتاب «منتخب آثار جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن دانشگاه سمنان»

به گزارش لیزنا، کتاب «منتخب آثار جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه خواندن دانشگاه سمنان» زیر نظر دکتر رحمان معرفت و هادی رحمتی(اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان) با همکاری صفورا عربیان و پریسا وفائی‌راد در انتشارات دانشگاه سمنان  منتشر شد. مشاور انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان گفت: در پی برگزاری موفق اولین جشنواره ملی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن در دانشگاه سمنان، نتیجه فعالیت های دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان و هنرمندان علاقمند به حوزه کاریکاتور کتاب، انتشار کتاب «منتخب آثار جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن دانشگاه سمنان»  بود که در اسفند 1399 در دانشگاه سمنان منتشر شد.

دکتر رحمان معرفت با اعلام این خبر افزود: دانشگاه سمنان در سال 1398 میزبان این جشنوار ملی بود. منتخبی از آثار این جشنواره در کتاب مذکور منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت. لازم به ذکر است که جشنواره مذکوردر تاریخ دوشنبه 22 مهرماه 1398 برگزار شد و به آثار منتخب از نگاه داوران جوایز نفیسی اهدا گردید.

عضو هیات علمی دانشگاه سمنان افزود: دومین جشنواره ملی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن با بخش ویژه دانشگاه، پژوهش و جامعه در سال 1400 برگزار خواهد شد.  علاقه‌مندان به شرکت به دومین جشنواره ملی کاریکاتور به درگاه bt2.semnan.ac.ir مراجعه فرمایند. برای دسترسی و سفارش کتاب نیز می توان از لینک استفاده کرد.

لازم به ذکر است که  انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان از انجمن های پویا در حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی کشور است که تاکنون سابقه برگزاری چندین جشنواره ملی موفق در کارنامه خود دارد.