کد خبر: 43660
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 ارديبهشت 1400 - 11:23

داخلی

»

کتاب

امکان استفاده اعضای باشگاه کتاب‌خوانی از یارانه 70 درصدی خرید کتاب الکترونیک

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان می‏توانند از تخفیف 70 درصدی برای خرید کتاب الکترونیک از دو پلتفرم کتابخوانی اقدام کنند.
امکان استفاده اعضای باشگاه کتاب‌خوانی از یارانه 70 درصدی خرید کتاب الکترونیک

به گزارش لیزنا، با توجه به شرایط موجود کشور (در پی همه‌گیری ویروس کرونا) و برای تسهیل و تسریع دسترسی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به کتاب‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری طاقچه و دانی (پلتفرم های کتاب الکترونیک) امکان خرید کتاب الکترونیک را فراهم کرده است.

در این طرح، اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با وارد کردن کد ملی می‌توانند از مزایای عضویت در کتابخانه دیجیتال( دسترسی به 3500 کتاب صوتی و متنی به مدت یکسال) یا خرید کتاب الکترونیک با تخفیف 70 درصد (۳۰ درصد تخفیف از طرف معاونت امور فرهنگی و ۴۰ درصد تخفیف از طرف پلتفرم) استفاده کنند.

همچنین امکان خرید کتاب به شیوه مرسوم و از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح همچنان بر قرار است.

علاقه‏مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‎توانند به وبسایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس الکترونیک http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا با همه پلتفرم ها و انتشاراتی که در حوزه مجازی و ادبیات کودک و نوجوان فعال هستند برای دسترسی راحت تر و بهتر کودکان ایران به کتاب های کودک و نوجوان همکاری نماید.