کد خبر: 43883
تاریخ انتشار: شنبه, 22 خرداد 1400 - 08:45

داخلی

»

کتاب

تمدید ارسال آثار به جایزه «ابن‌سینا پژوهی» تا دهم تیرماه

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی تا دهم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
تمدید ارسال آثار به جایزه «ابن‌سینا پژوهی» تا دهم تیرماه

به گزارش لیزنا، دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی را برگزار می‌کنند.

سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی در دو بخش «پایان‌نامه‌ها، رساله‌های دانشگاهی، رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه یا منطق ابن‌سینا و به زبان فارسی نگاشته شده و در فاصله سال‌های 1394 تا 1400 دفاع شده باشند» و «مقاله‌های فارسی که درباره فلسفه یا منطق ابن‌سینا نگاشته شده و در فاصله سال‌های 1394 تا سال 1400 منتشر شده باشند»، آثار می پذیرد.

لازم به ذکر است از مشارکت پژوهشگرانی که در دیگر کشورها پایان‌نامه یا مقاله‌ای به زبان فارسی درباره ابن‌سینا نوشته‌اند نیز در این دوره از جایزه ابن‌سینا پژوهی استقبال می‌شود.

 علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی (پی دی اف) پایان‌نامه یا مقاله (هر شخص می‌تواند تنها یک اثر ارسال کند)، تصویر مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری یا صورت‌جلسه دفاع تایید شده توسط دانشگاه یا مرکز آموزش عالی (درصورت ارسال پایان نامه) و فهرست سوابق علمی(cv) را تا 10 تیرماه  1400 به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22803669 تماس بگیرند.

گفتنی است این جایزه به افتخار پروفسور دیمیتری گوتاس و با حمایت وی تاسیس شده است. پروفسور گوتاس، ابن‌سینا پژوه برجسته که در سال 2015 برنده جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد، جایزه نقدی خود را به بهترین پژوهش‌های دانشگاهی یا حوزوی فارسی درباره ابن‌سینا اهدا کرده است.

461_Khanehketab_87829.jpg