عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد باقرآدوسی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این باره گفت: عضویت کودکان و نوجوانان طی روزهای شانزدهم تا هجدهم مهر امسال و به مناسبت جشنواره روز جهانی کودک و برنامه‌های یک هفته با کانون رایگان است.

وی افزود: بچه‌های علاقه‌مند به عضویت در مراکز کانون می‌توانند با مراجعه به محل‌های برگزاری این جشنواره‌ها نسبت به این امر اقدام کنند.همچنین کودکان ونوجوانان می‌توانند طی روزهای شانزدهم تا هجدهم مهر امسال با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور به عضویت رایگان این مراکز درآیند.
وی با اعلام این که عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک سال خواهد بود، اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 820 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار شهری، سیار روستایی و کتابخانه پستی در سراسر کشور فعال است و خدمات متنوعی به کودکان و نوجوانان ارایه می‌دهند.
جشنواره روز جهانی کودک از پانزدهم تا شانزدهم در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون و جشنواره یک هفته با کانون از شانزدهم مهر امسال به مدت یک هفته در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.