کد خبر: 44242
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 مرداد 1400 - 13:33

داخلی

»

کتاب

هشتاد و‌ ششمین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد

منبع : روابط عمومی ماهنامه قلک
هشتاد و‌ ششمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه شهریورماه همراه با اعلام نتایج برگزیدگان بخش نقاشی جشنواره فرفره و همچنین داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و سرگرم‌‌کننده در حوزه آموزش سبک زندگی اجتماعی و اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد.
هشتاد و‌ ششمین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش لیزنا، کودکان در هشتاد و ششمین شماره این نشریه، همراه با بچه‌های دنیا به استرالیا سفر می‌کنند و با فرهنگ و اقتصاد آن کشور آشنا می‌شوند، اخبار روز را در بخش اخبار قِل قُلّکی دنبال می‌کنند، همراه با «چَمور جان» می‌آموزند که می‌توان از بانک وام گرفت و  با «سنجاب جون و موشغول جون» یاد می‌گیرند شغل فروشندگی آنلاین چیست.

در این شماره همزمان با اعلام نتایج داوری‌های جشنواره فرهنگی هنری فرفره، آثار برگزیده بخش نقاشی اولین دوره این رویداد در ماهنامه چاپ و منتشر شد.

این نشریه که وارد هفتمین سال انتشار و فعالیت خود شد به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش سبک زندگی و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.

در قلک هشتاد و ششم می‌خوانیم: شعر «ستاره بارون» سروده زهرا موسوی و تصویرگری مهدیه ربانی، اعلام برگزیدگان بخش نقاشی جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره، داستان «خرسی خیلی پر سروصدا» به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی، «بچه‌های دنیا / مسابقه سوسک‌دوانی» نوشته جویا میرزاده، «اخبار قِل قُلّکی / صندلی بندانگشتی» نوشته زهرا جلائی‌فر و تصویرگری میثم موسوی، شعر «چمورجان ناخدا» سروده زهرا موسوی و تصویرگری نازنین ارزه‌گر، داستان «جیلی جون دات کام» نوشته نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی.

در هر شماره قلک باز‌ی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و سرگرم کردن بچه‌ها نیز وجود دارد. در این شماره بچه‌ها در بخش «بگو و بخور» می‌توانند با پیدا کردن خوراکی‌های مختلف و چیدن آنها در یک بشقاب شکل‌های گوناگونی بسازند و از خوردن آنها لذت ببرند.

علاوه بر آن ماهنامه قلک از همه مخاطبان این نشریه در گروه سنی 3 تا 7 سال دعوت می‌کند تا در صورتیکه دوست دارند خبرنگار شوند، خبرهای مهمشان را برای چاپ در قلک بفرستند. البته باید قبل از آن داستان «بیجو و جیبو» و چیزهایی که کلاغ جون برای خبرنگارشدن لازم دارد را در شماره 85 ماهنامه خوب بخوانند.

شماره شهریورماه نشریه «قلک» با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، مدیریت داخلی الهام تقی‌پور و صفحه‌آرایی نگار آشتیانی عراقی و روابط‌عمومی یگانه قاسمی در 24صفحه و با قیمت 30هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در این شماره کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند. مجری طرح نیز موسسه فرهنگی‌هنری آینده‌پژوهان مدیریت ارتباطات بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش و دریافت اشتراک سالانه یا شش‌ماهه «قلک» با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس بگیرند.

برچسب ها :