هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها داوران نهایی خود را شناخت

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، محمد پرویزی دبیر هفدهمین دوره جشنواره مطبوعات با اعلام این خبر گفت: جشنواره هفدهم مطبوعات و خبرگزاریها که کار خود را از نیمه اول مردادماه سال جاری با اعلام فراخوان جهت ارسال آثار رسانه‌ها آغاز کرده بود با استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه شد و در این میان بیش از 13 هزار و 800 اثر از سوی رسانه نگاران سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هفدهم  ارسال شد.

وی همچنین گفت: امسال علاوه بر نویسندگان و خبرنگاران نشریات سراسری، شرکت کنندگان جشنواره‌های جانبی نیز بر رونق  جشنواره هفدهم افزوده‌اند به نحوی که بیش از 6300 اثر از این تعداد به جشنواره‌های نشریات دانشجویی، نماز و رسانه،  جلوه‌های فرهنگ رضوی و رسانه و بانک  مربوط می‌شوند.

پرویزی در ادامه گفت: داوری مرحله نهایی هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها را علی اکبر کسائیان، بیژن مقدم، مهدی نصیری، حجت السلام محمد علی معلی، یوسف غروی قوچانی، اسماعیل شفیعی سروستانی و سید نظام الدین موسوی بر عهده دارند.

وی افزود: در مراحل قبلی داوریهای ابتدایی ومیانی، آثار رسیده در 62 زمینه وهر زمینه در سه مرحله بررسی و داوری شده‌اند که برترین آنان در مرحله پایانی توسط داوران نهایی برگزیده خواهند شد.

برترینهای هفدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع رسانی  عصر روز دوشنبه 10 آبان در مراسم اختتامیه در تالار وحدت معرفی خواهند شد.

امسال نمایشگاه مطبوعات از سوم تا دهم آبان ماه از ساعت 9 تا 19 برگزار می شود.