عرضه تازه ترین آثار در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب کانون

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) روابط عمومی کانون اعلام کرد:، این نمایشگاه هم‌زمان با چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان فرصت مناسبی را برای این گروه از ناشران فراهم می‌کند که علاوه بر ارایه محصولات خود، رودررو با مخاطبان خود به گفت‌و‌گو بنشینند.
دبیرخانه چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان با انتشار فراخوانی از ناشران کتاب سراسر کشور دعوت کرده است تا در این رویداد فرهنگی عرصه‌ی نشر ـ که طی روزهای 30 آبان تا 6 آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود ـ حضور داشته باشند.
به همین منظور ناشران کتاب کودک و نوجوان تا روز 20 آبان فرصت دارند تا با تماس با دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون و پر کردن فرم درخواست، در این نمایشگاه شرکت کنند.
شماره تلفن 88971349 و نمابر 88971301 برای تماس با دبیرخانه جشنواره در تهران در نظر گرفته شده است.
برگزاری نمایشگاه کتاب جشنواره کتاب کودک و نوجوان یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است که هر دو سال یک‌بار با استقبال گسترده مخاطبان روبرو می شود.
بخش اصلی این جشنواره به بررسی، انتخاب و معرفی برترین آثار منتشر شده در دو سال گذشته در حوزه نشر کتاب‌های کودک و نوجوان در کشور اختصاص دارد که این مراسم روز چهارشنبه 3 آذر برگزار خواهد شد.
دبیرخانه جشنواره همچنین از اولیای مدارس شهر تهران نیز دعوت کرده است تا ضمن هماهنگی با روابط عمومی کانون از طریق شماره تلفن‌های 1 – 88962970 امکان حضور دانش‌آموزان مدارس را در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این جشنواره فراهم کنند.