همایش«يادگيري مادام العمر و كتابخانه هاي عمومي از نگاه ترويج علم» به تعویق افتاد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، این همایش که قرار بود چهارشنبه 3 آذر برگزار شود؛  چهارشنبه 10 آذر ماه برگزار می شود.

 دکتر محمد حسن زاده، دبیر اجرایی همایش، با اعلام این خبر گفت: برگزاری این همایش به دلیل تعطیل شدن چهارشنبه  سوم آذر، به روز دهم آذر ماه موکول شده است.

دکتر حسن زاده گفت: ترویج علم یکی از ضروری ترین ارکان توسعه علمی است، کشورهایی که به دنبال توسعه همه جانبه علمی بوده و نهادینه سازی توسعه علمی را دنبال می کنند، ترویج علم را به عنوان یک اصل اساسی سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند.

وی گفت: بر همین اساس گروه ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری و پشتیبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اقدام به برگزاری همایشی یکروزه با عنوان «يادگيري مادام العمر و كتابخانه هاي عمومي از نگاه ترويج علم» کرده است.

این همایش با هدف ایجاد همراستایی و مفاهمه بین اجزای دخیل در امر ترویج علم از ارگان ها و نهادهای مختلف از ساعت 10 تا 16 با ارائه مقاله و پرسش و پاسخ در مركز تحقيقات سياست علمي كشور به نشانی تهران: ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيراز جنوبي، خيابان سهيل، پلاك 9برگزار می شود.