آغاز ثبت نام دوره‌های فراگير كارشناسي ارشد دانشگاه پیام نور

به گزارش لیزنا به نقل از ایرنا ،'‌حسين توكلي ' با اعلام اين خبر گفت: توزيع مدارك ثبت نام داوطلبان دوره هاي فراگير كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته سال 1390 دانشگاه پيام نور از صبح امروز در باجه هاي پستي سراسر كشور آغاز شده است.
وي افزود : داوطلبان مي توانند با مراجعه به نزديكترين باجه پستي محل سكونت خود و پس از پرداخت وجه ثبت نام و اخذ واحد، دفترچه راهنما و كارت اعتباري مربوط به هر يك از آزمون هاي مذكور را تهيه كنند.
توكلي با بيان اينكه اطلاعيه راهنماي آزمون هاي فراگير كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته دانشگاه پيام نور در نشريه پيك سنجش روز دوشنبه، 20 دي ماه منتشر شده است خاطرنشان كرد: اين اطلاعيه فردا نيز در هفته نامه پيك سنجش انتشار خواهد يافت كه داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه آن، درصورت داشتن شرايط عمومي و اختصاصي و ديگر ضوابط مندرج در اطلاعيه، نسبت به تهيه مدارك لازم و ثبت نام اينترنتي خود اقدام كنند.
وي مهلت ثبت نام داوطلبان دوره هاي فراگير كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته پيام نور را تا روز شنبه، دوم بهمن ماه ذكر كرد و افزود: داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه دوم بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org ثبت نام اينترنتي خود را انجام دهند.