فراخوان سومین دوره جایزه مقالات دانشجویی کتابداری ایفلا 2011

 

به گزارش لیزنا، کمیته دائمی آموزش و تعلیم و تربیت ایفلا (SET SC) با اهدافی نظیر ترغیب دانشجویان به نگارش مقالاتی در ارتباط با موضوعات مورد توجه در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، فراهم آوردن امکان حضور دانشجویان در کنگره ایفلا، نیز ایجاد فرصت برای آشنایی بیشتر  نسل جدید کارشناسان کتابداری و اطلاع رسانی با فعالیت های ایفلا و تشویق آنان برای مشارکت در این فعالیت ها، اقدام به ارائه «جایزه مقالات دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا» می نماید.

تمامی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی از سراسر جهان، که در حال تحصیل برای دریافت نخستین مدرک حرفه ای خود می باشند( نظیر دانشجویان دوره های کارشناسی، دیپلم حرفه ای و کارشناسی ارشد)، می توانند با مراجعه به وب سایت کنفرانس سال 2011 ایفلا به آدرس  http://conference.ifla.org/ifla77 از شرایط و نحوه نگارش و ارسال مقالات آگاه شوند.

مرتبط بودن با زمینه های موضوعی مورد توجه در کنگره  ایفلا  و زمینه های موضوعی فرعی بخش های وابسته، ارائه بحث پیرامون مسائل جاری در حوزه موضوعی مقاله و ارجاع به منابع مناسب، کیفیت نظرات، روش های پژوهش و نتیجه گیری و نیز کیفیت نگارش و ماخذ نویسی، از معیارهای ارزیابی مقالات معرفی شده اند.

گفتنی است، به  نفر اول برگزیده برای جایزه مقالات دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا 2011،  هزینه ثبت نام در کنگره، پرواز و اقامت، و یک سال اشتراک رایگان و انتشار مقاله برگزیده در نشریه ایفلا تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات 15 آوریل 2011 (26 فروردین 1390) اعلام شده است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایند.