سالگرد تاسیس لیزنا

مسئولین پایگاه تحلیلی و خبری تخصصی حوزه کتابداری و اطلاع رسانی (لیزنا) مفتخرند که با فعالیت شبانه روزی خود موفق به ایجاد پایگاهی مستقل و متمرکز برای تولید و عرضه اخبار تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی ایران گردیده اند و در این میان فارغ از هرگونه تعصب به ایده، روش و نظر تخصصی و فردی، تنها به اشاعه و انتشار صادقانه کلیه اخبار این حوزه همت گمارده اند.

بی شک  فعالیتی که انسان بدعت گذار آن بوده عاری از خطا نمی باشد و این پایگاه خبری نیز از این امر مستثنی نیست. ليكن، آنچه از سوی بنیان گذاران این پایگاه خبری به عنوان ایده اصلی ایجاد چنین بستری برای اطلاع رسانی گردیده، نیاز اساسی و خلأ موجود بوده که به اذعان اکثر اساتید، کارشناسان و متخصصین کتابداری و اطلاع رسانی ایران این خلأ تا حد بسیار زیادی در طی حدود یکسال فعالیت این پایگاه خبری برطرف گردیده است.

در این راستا با توجه به نزدیک شدن به سالگرد تاسیس و شروع به فعالیت این پایگاه خبری، مسئولین این سایت درنظر دارند که با دریافت بازخوردهای کلیه کتابداران ایران بتوانند هرچه بیشتر خدمات پايگاه را گسترش داده و زمينه هاي ایجاد ارتباط دو جانبه را بيش از پيش فراهم نمايند.

با توجه به اینکه مطالعه  بازخوردهای مخاطبان سایت به صورت شبانه روزی ادامه دارد؛ در این سالگرد مشتاقیم تا شما این پایگاه خبری را با یک جمله کوتاه توصیف کنید، عبارتهای زیبای شما را که مرتبط با لیزنا باشد به مرور استفاده خواهیم کرد. شاید یکی از این نوشته ها بتواند به شعار لیزنا تبدیل شود. در هرحال جملات و عبارتهای زیبای شما اطلاع رسانی می شود و از آنها تقدیر خواهد شد.

همچنین این پایگاه خبری به پاس تقدیر از تلاش های بی شائبه همکاران افتخاری در سرتاسر ایران که خبر رسانی سریع، دقیق و پویا را برای این سایت ممکن نمودند، کلیه همکاران منتخب یکسال گذشته را نیز در اولین سالگرد خود معرفی خواهد نمود.امید است که با حمایت بی دریغ شما کتابداران عزیز، مانند همیشه منعکس کننده تمام نمای تحولات جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران باشیم.