همكاري گسترده رسانه‌ها براي پوشش نمايشگاه بيست و چهارم كتاب تهران
به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع‌رساني بيست وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، بهمن دري در نشست مسئولان اجرايي اين نمايشگاه- روز شنبه دهم ارديبهشت ماه - در مصلاي بزرگ حضرت امام خميني با اشاره به شعار امسال نمايشگاه كه "ارتقاي معرفت ديني و بصيرت فرهنگي در سال جهاد اقتصادي " نامگذاري شده است، از همه ناشران، نويسندگان، اهالي قلم، فعالان حوزه فرهنگ و هنر و علم و معرفت خواست تا براي رسيدن به امر مهم تلاش كنند. 
وي با اشاره به همكاري گسترده همه نهاد‌ها و دستگاه ه‌هاي اجرايي شهري و تقدير از تلاش‌هاي شبانه‌روزي همكاران اين نهاد‌ها ابراز اميدواري كرد نمايشگاه كتاب امسال باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته برپا شود. 
رييس بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران با اشاره به اعلام آمادگي گسترده رسانه‌هاي مكتوب، خبرگزاري‌ها و شبكه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني براي پوشش اين رويداد مهم گفت: انعكاس اين رويداد مهم فرهنگي در ايران باعث خنثي سازي همه توطئه‌هاي دشمنان واعتلاي فرهنگي جامعه اسلامي ما خواهد شد. 
دري با اشاره به تاكيد اين دوره از نمايشگاه بر ارتقاي معرفت ديني وب صيرت فرهنگي از اجراي ده‌ها برنامه در اين زمينه خبر داد و گفت: از ناشران و نويسندگان و تلاشگران اين عرصه و همچنين كساني كه در حوزه جهاد اقتصادي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به عنوان شعار امسال برگزيده شده است، آثاري داشته باشند، حمايت خواهيم كرد. 
دري با اشاره به تاكيد اين دوره از نمايشگاه بر حجاب وعفاف به عنوان يكي از ارزش‌هاي اصيل اسلامي خواستار رعايت اين امر مهم از سوي غرفه داران و مراجعه كنندگان از نمايشگاه شد. 
وي با اشاره به تقارن 4 روز نخست نمايشگاه با ايام فاطميه وشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از اجراي چندين برنامه سوگواري و عزاداري با حضور مداحان و ذاكران اهل بيت عصمت و طهارت و سخنرانان در حاشيه نمايشگاه خبر داد. 
در اين جلسه مديران كميته‌ها آخرين اطلاعات صورت گرفته در حوزه خود را اطلاع رساني كردند.