ثبت نام 24 شرکت برای حضور در نمایشگاه چاپ دیجیتال

 

 به گزارش لیزنا به نقل از مهر، جلال ذکایی، مدیر اجرایی نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، با اشاره به نزدیک شدن به مهلت پایانی ثبت نام در این نمایشگاه گفت: تاکنون 24 شرکت و واحد چاپ دیجیتال ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند و فکر می‌‌کنم چند غرفه‌ای هم که خالی مانده تا آخر اردیبهشت که پایان مهلت ثبت نام نمایشگاه است، پُر شود.

وی فضای این نمایشگاه را نیز حدود 2000 متر مربع برآورد کرد و با اشاره به تخصصی بودن آن افزود: عموم شرکت‌هایی که ثبت نام کرده‌اند، از معتبرترین واحدهای حوزه چاپ دیجیتال هستند و به خاطر اینکه این نمایشگاه محدودیت‌های برخی دیگر از نمایشگاه‌ها را ندارد و متقاضیان می‌توانند به صورت ریالی و با پرداخت قیمت واحد، غرفه بگیرند، تمایل خود را به حضور در نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، همچنین از برگزاری 11 سمینار تخصصی در 4 روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: به طور میانگین روزی سه سمینار تخصصی در موضوعات مرتبط با چاپ دیجیتال و با حضور کارشناسان این عرصه در نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گفته ذکایی در این نمایشگاه که از 26 تا 29 خرداد در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، همچنین کتابی با عنوان "گذری بر چاپ دیجیتال" منتشر و به صورت رایگان میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود