مسابقه بین‌المللی کاريكاتور کتاب برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي، مسابقه بين‌المللي كتاب به همت نهاد كتابخانه‌ها و همكاري خانه كاريكاتور در موضوعات کتاب، کتاب و کتابخانه، من کتاب می‌خوانم، همه کتاب بخوانیم، کتاب خوب بخوانیم، با کتاب بزرگ شویم، آینده از آن کتابخوان‌هاست و کتاب زرد برگزار مي‌شود. 

ترویج کتابخوانی و مطالعه مفید، جذب مخاطب به کتابخانه به عنوان مناسب‌ترین مکان برای مطالعه و بهترین مرجع برای دریافت اطلاعات و دانستنی‌های مفید، آموزش و هدایت كتابخوان‌ها و عموم مردم به انتخاب و مطالعه کتاب خوب و توجه دادن مخاطب به اثرهاي سوء مطالعه کتاب‌های زرد و بی محتوا از جمله اهداف مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در برگزاری این مسابقه است. 

براي شركت در اين مسابقه  ارسال نام، نام خانوادگی، نشاني پستی، نشاني الكترونيكي و تلفن تماس توسط هنرمندان فقط به صورت فایل Word الزامی است. به تمام هنرمندانی که آثارشان به کاتالوگ راه پیدا کند، یک نسخه از آن اهدا خواهد شد. 

آثار ارسالی باید 200dpi با طول یا عرض 1500pixel و با فرمت jpg باشد. در عنوان ایمیل ارسالی باید جمله «مربوط به مسابقه کتاب» درج شود. 

هر شركت كننده مي‌تواند پنج اثر به پست الكترونيكي info@irancartoon.com ارسال كند. جایزه نخست اين مسابقه بين‌المللي 2000 دلار، لوح تقدیر و تندیس است. به دومين برگزيده 1500 دلار، لوح تقدیر و تندیس و به نفر سوم نيز 1000 دلار، لوح تقدیر و تندیس به همراه پنج لوح تقدیر و تنديس اهدا مي‌شود.

مهلت ارسال آثار 15شهریور سال جاري اعلام شده است.