کد خبر: 46455
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 مهر 1401 - 07:37

داخلی

»

کتاب

«مخاطب‌شناسی آثار دفاع مقدس برای ترجمه معکوس» بررسی می‌شود

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» با عنوان «مخاطب‌شناسی آثار دفاع مقدس برای ترجمه معکوس» دوشنبه (یازدهم مهرماه ۱۴۰۱) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
«مخاطب‌شناسی آثار دفاع مقدس برای ترجمه معکوس» بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، نشست «مخاطب‌شناسی آثار دفاع مقدس برای ترجمه معکوس» دوشنبه(یازدهم مهر ماه ۱۴۰۱) از سوی اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه طرح گرنت(حمایت از ترجمه  انتشار کتاب ایران) با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برپا می شود.

در این نشست احمد شاکری(عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)، مریم حق روستا (رئیس مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان) و رضا میربابا (مدیر انتشارات صریر) درباره «مخاطب‌شناسی آثار دفاع مقدس برای ترجمه معکوس» صحبت خواهند کرد.

 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه (یازدهم مهر ماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۱ به خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منفی یک، سرای کتاب مراجعه کنند. این نشست به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com/khaneketab/live  نیز پخش خواهد شد.

دبیرخانه طرح گرنت، رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل»را با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، برگزار می‌کند و موضوعاتی همچون وضعیت نشر سایر کشورها، طرح‌های حمایتی نشر سایر کشورها، آشنایی با ناشران خارجی، جایگاه آژانس‌های ادبی و وضعیت ترجمه در نشست های این رویداد بررسی می‌شوند.