شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب پرو

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، عرب‌پرس نوشت: نمايشگاه بين‌المللي كتاب پرو امسال به مدت 12 روز در پايتخت اين كشور «ليما» برگزار مي‌شود.

اين نمايشگاه كه از روز چهارشنبه بيستم جولاي افتتاح شده است؛ برنامه‌هاي خود را تا روز دوم ماه آگوست در اسپانيا ادامه خواهد داد. نمايشگاه بين‌المللي پرو هر سال باحضور ناشران و مؤسسات فرهنگي ـ انتشاراتي از سراسر جهان ميزبان علاقه‌مندان به كتاب و ادبيات به ويژه آثار منتشر شده به زبان اسپانيايي است.

امسال كشورهاي مختلفي از كشورهاي آسيايي و عربي در اين نمايشگاه حاضر شده‌اند كه از ميان آنها مي‌توان به حضور مراكش، ژاپن، امارات متحده اشاره كرد.

امسال كشور مراكش از جمله مهمانان افتخاري نمايشگاه كتاب پرو است كه در حاشيه اين نمايشگاه برنامه‌ها و نشست‌هاي فرهنگي مختلفي را در كنار نمايش فيلم براي بازديدكنندگان از نمايشگاه بين المللي كتاب مراكش در نظر دارد.

امسال مراكش با همكاري و مشاركت 150 مركز، ناشر، مؤسسه فرهنگي و دانشگاه امكان حضور در شانزدهمين دوره نمايشگاه كتاب «ليما» يكي از بزرگترين رويدادهاي فرهنگي پرو را داشته است.

نمايشگاه كتاب «پرو» يكي از بزرگترين رويدادهاي فرهنگي اين كشور است كه بزرگترين ويترين عرضه و ارائه كتاب‌هاي اسپانيايي زبان در حوزه ادبي و غيرادبي در جهان محسوب مي‌شود. 
اين نمايشگاه هر سال با استقبال خوبي از سوي نويسندگان، مترجمان، منتقدان ادبي و علاقه‌مندان به كتاب روبه‌رو مي‌شود.

شانزدهمين دوره از نمايشگاه بين‌المللي كتاب پرو امسال از روز بيستم جولاي تا روز سه شنبه دوم آگوست سال جاري در شهر «ليما» برگزار مي‌شود.