رایانه لوحی جدید سامسونگ با نمایشگر 7 اینچی

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، منابع آگاه در این خصوص اعلام کرده‌اند که در این نمایشگاه بین‌المللی نسل جدید رایانه‌های لوحی 7 اینچی سامسونگ با نام Galaxt Tab 7.7 به همراه گوشی هوشمند جدید Wave 3 مجهز به نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی سامسونگ موسوم به Bada در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.
در این میان برخی  منابع آگاه از عرضه محصولی در این نمایشگاه خبر داده‌اند که Galaxt Note نام دارد که هنوز به درستی مشخص نیست این محصول در خانواده رایانه‌های لوحی، گوشی‌های هوشمند یا اسمارت‌بوک‌ها طبقه‌بندی می‌شود.
طبق اخبار موجود Galaxt Tab 7.7 نسبت به رایانه لوحی Galaxy Tab نمایشگر بزرگتری دارد و سامسونگ در این محصول نیز مانند Galaxt S II از پردازنده دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی Exynos استفاده کرده است. 
روی این محصول نسخه 2/3 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و به گفته کارشناسان نخستین رایانه لوحی کوچک سامسونگ محسوب می‌شود که مشخصات رایانه‌های لوحی بزرگتر را به صورت کامل در خود جا داده است.
پیش‌بینی شده است که محصولات الکترونیکی سامسونگ که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند تا پایان سال جاری میلادی به دست کاربران برسند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه سال گذشته در ماه سپتامبر Galaxy Tab را عرضه کرد و با گذشت کمتر از یک ماه فروش آن در بازارهای جهانی آغاز شد.