نام تبلت تاشوي سوني تغییر یافت

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایسنا، قرار است تبلت S2 كه تبلت کتابي يا تاشو با دو صفحه‌ي 5.5 است، به سوني تبلت پي (Sony Tablet P) تغيير نام دهد.

مشخصات اين تبلت عبارتند از وزن 370 گرم، رم 512 مگابايت، چهار گيگابايت فضاي داخلي با دو گيگابايت مموري کارت SD و قابليت واي‌فاي و سازگاري با 4G.

هر دو تبلت Tablet P و Tablet S يا همان S1 پرازنده تگرا 2 را به همراه دارند. دوربين‌هاي جلو 0.3 مگاپيکسلي خواهد بود. تبلت اس يک گيگابايت رم دارد و وزن آن نيز 600 گرم است و در ظرفيتهاي 16 و 32 گيگابايت به فروش خواهد رسيد.

سوني در يك کنفرانس در توکيو از تبلت‌هاي جديدي با سيستم عامل آندوريد 3.0 پرده‌برداري و اعلام كرد اين محصولات پاييز امسال به بازار آمريكا وارد مي‌شوند تا رقابتي تنگاتنگ با آي‌پد داشته باشد.

تبلت اس يك تبلت 9.4 اينچي با تمرکز بر مدياست كه يك دوربين در قسمت جلو و يك دوربين در قسمت پشت دارد و به صورت 2 مدل Wi-Fi + 3G و مدل فقط Wi-Fi عرضه خواهد شد.

صفحه نمايش آن از نوع IPS و با تکنولوژي TruBlack با موتور گرافيکي براوياست؛ اين تبلت داراي کارت خوان حافظه SD بوده و از لحاظ باطري با آي‌پد 2 اپل قابل رقابت خواهد بود.

طراحي اين تبلت خميده و تا حدودي شبيه يك مجله است و از پردازنده‌ي تگرا 2 و واسط کاربري طراحي شده توسط سوني با مرورگر وب اختصاصي بهره مي‌برد.