از عینک جدید با نمایشگر 750 اینچی سه‌بعدی رونمایی شد

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، این محصول که در اصل یک عینک مخصوص است می‌تواند جایگزین تلویزیون‌های سه‌بعدی شود قرار است که سونی تا پایان سال جاری میلادی آن را به صورت گسترده وارد بازار جهانی کند.

این عینک در مقابل چشم و بخش فوقانی سر کاربر قرار می‌گیرد. زمانی که کاربر آن را به صورت مناسب در مقابل سر خود قرار می‌دهد، تصاویر بزرگ، شفاف، باکیفیت و سه‌بعدی در مقابل چشمان او به نمایش درمی‌آید.
"یوشینوری ماتسوموتو" مدیر مرکز محصولات الکترونیکی خانگی سونی در این خصوص گفت: «ما می‌توانیم از این ابزار در
سیستم سینمای خانگی استفاده کنیم. این عینک می‌تواند تصاویر را در اندازه نمایشگر 750 اینچی در فاصله 20 متری به نمایش بگذارد». 
داخل این عینک دو نمایشگر کوچک 7/0 اینچی از نوع OLED قرار گرفته است که هر کدام از آن‌ها تصاویر را با کیفیت 1280 در
720 پیکسل به نمایش می‌گذارند. این عینک به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند به دوربین‌های دیجیتالی سه‌بعدی نیز متصل شود تا کاربر به صورت زنده تصاویر محیط پیرامون خود را سه‌بعدی ببیند و یا فیلم‌های در حال پخش را سه‌بعدی مشاهده کند.
"هوارد استرینگر" مدیرعامل سونی در یک کنفرانس مطبوعاتی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA توضیح داد: «تصور کنید که در مقابل چشمان خود فیلم "مرد عنکبوتی" را مشاهده می‌کنید و یا بازی سه‌بعدی Uncharted 3 را انجام می‌دهید. همه این قابلیت‌ها به کمک عینک جدید سونی امکان‌پذیر می‌شود».
سونی هنوز اعلام نکرده است که این عینک با چه قیمتی وارد بازار می‌شود.