سایت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شد

به گزارش لیزنا، سایت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان به نشانی www.farhangname.info با تلاش گروهی از همکاران فرهنگنامه راه اندازی شد.

در این سایت امکان آشنایی تمامی مخاطبان با با بخش ها و فعالیت های فرهنگنامه ، ترویج فرهنگنامه ، شرکت تهیه و نشر فرهنگنامه ، اخبار و گزارش های بخش های مختلف فرهنگنامه فراهم شده است.

سرپرستی سایت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان پروین فخاری نیا است.

اعضای هیات تحریریه سایت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، پروین فخاری نیا ، مهشید فهیما و مهوش مهاجری هستند و مشاوران آن مسعود ناصری ، سهند شریف زاده ، محمد سجادی می باشند.

طراحی گرافیک و مدیریت فنی سایت را علی رفیع، حروف چینی و آماده سازی تصاویر را فرزانه عرفانیان بر عهده دارند.

فتنی است، فرهنگنامه کودکان و نوجوانان ، نخستین دایره المعارف عمومی مصور ایرانی است که از سال 1358 تاکنون با دیدگاهی علمی – پژوهشی و با تکیه بر فرهنگ ایران و جهان متناسب با دانش پایه و زبان و بیان گروه سنی 16-10 سال تهیه می شود. در تألیف فرهنگنامه بیش از 300 استاد و متخصص رشته های مختلف همکاری می کنند. کلیه فعالیت های فرهنگنامه زیر نظر شورای اجرایی و دبیر آن صورت می گیرد.

تاکنون جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (1377)، ترویج علم ایران (1379) و بهترین مقاله های دینی در دایره المعارف ها (1383) به فرهنگنامه کودکان و نوجوانان اعطا شده است.