صفحه‌کلید جدید برای رایانه‌های لوحی 10 اینچی

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، این صفحه‌کلید به همراه قاب‌های محافظ جدید برای رایانه لوحی iPad 2 عرضه شده و  کینگ‌استون آن‌ها را با همکاری شرکت  ClickSafe تولید کرده است.

صفحه‌کلید جدید  KeyFolio Pro Universal نام دارد و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند با انواع سیستم‌های عامل نصب شده روی رایانه‌های لوحی موجود سازگار شود. این صفحه‌کلید 100 دلار قیمت دارد و شرکت سازنده اعلام کرده است که قابلیت سازگاری آن با رایانه‌های لوحی 10 اینچی شرکت‌های ایسر، موتورولا، سامسونگ، ایسوس و ... فراهم شده است.
این صفحه‌کلید با رایانه لوحی iPad اپل نیز سازگاری دارد و گفته شده که هر کدام از کلیدها در رایانه‌های لوحی مختلف می‌توانند عکس‌العمل متفاوتی را نشان دهند.
این صفحه‌کلید در یک قاب پلاستکی قرار گرفته است که کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را از قاب مذکور خارج کند. برای این صفحه‌کلید بخش ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که رایانه لوحی می‌تواند با زوایای مورد نظر کاربر روی آن قرار گیرد و کاربر تا فاصله 30 پایی از آن دور شود و برنامه‌های داخلی را به صورت بی‌سیم کنترل کند.
بخش ویژه این صفحه‌کلید برای قرار گرفتن رایانه لوحی روی آن 7 حالت مختلف دارد و یک سیستم محافظ دولایه پلاستیکی امنیت لازم برای رایانه لوحی را در مقابل هرگونه آسیب احتمالی برقرار می‌کند.