پرفروش‌ترين كتاب‌هاي آمازون در ماه مارس

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از خبرگزاری فارس، «دختري كه به لانه زنبورها لگد زد» يكي از پرفروش ترين رمان هاي آمازون در ماه گذشته شد كه با استقبال خوانندگان ادبي روبرو بود.
اين رمان يكي از سه گانه اين نويسنده جنايي‌نويس «استينگ لارسون» است كه در ماه هاي گذشته جزو پرفروش ترين اثار ادبي در كشورهاي مختلف اروپايي و آمريكايي بوده است.
سه گانه «لارسون» در اين فهرست به ترتيب در جايگاه اول، دوم و چهارم فهرست پرفروش هاي آمازون قرار گرفته است.
در كنار اين اثر «لارسون» رمان «كوتاه بزرگ» نوشته «ميكائيل لوئيز» است. اين اثر به عنوان يكي ديگر از اثار پرفروش در فهرست كتابهاي آمازون ثبت شده است.
از «ميكائيل لوئيز» تا امروز بالغ بر بيست عنوان كتاب در حوزه ادبي و غيرادبي منتشر شده كه غالب آنها در فهرست پرفروش هاي آمازون راه يافته است.
«سالن گرگ» نوشته برنده جايزه ادبي بوكر «هيلاري مانتل» نيز يكي ديگر از اين پرفروش ها در ماه مارس ميلادي 2010 بوده است.
اين رمان سال گذشته جايزه ادبي بوكر را به خود اختصاص داد و در هفته هاي متمادي به عنوان پرفروش ترين اثار در صدر جدول كتاب هاي آمازون قرار داشت. «داو مه ير» نيز يكي ديگر از پرفروش هاي آمازون بود كه با استقبال مخاطبان ادبي روبرو شده است.

«آليس سيبل» نيز در ماه گذشته با رمان «استخوانهاي دوست داشتني» در رتبه ششم اين جدول قرار گرفته است.
علاوه بر اين رمان هاي « يك روز با ديويد نيكولاس»، « خورشيد» به قلم «ايوان مك ايوان» و «سقوط » نوشته «استفاني مه ير» نيز از ديگر پرفروش هاي آمازون در ماه گذشته ميلادي بوده است