کد خبر: 42272
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 شهریور 1399 - 08:48

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نهمین برنامه آموزشی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار شد

منبع : لیزنا
نهمین برنامه زنده آموزشی«قطب نمای آموزش» انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران با عنوان «مشاهده در پژوهش های دانشگاهی» برگزار شد.
نهمین برنامه آموزشی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار شد

به گزارش لیزنا، نهمین برنامه زنده آموزشی” قطب نمای آموزش”  انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران در روز سه شنبه مورخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱ الی ۲۳ در صفحه اینستاگرام انجمن با عنوان «مشاهده در پژوهش های دانشگاهی» با تدریس دکتر عبدالرسول خسروی دانشیار گروه کتابداری و اطلاع رسانی بوشهر دانشگاه علوم پژشکی بوشهر برگزار شد.

مجری این نشست دکتر میترا صمیعی ، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی ومسئول کمیته آموزش و از اعضای هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران بود. وی در ابتدای جلسه  به معرفی برنامه های زنده آموزشی و هدف از برگزاری این برنامه ها و نیز موضوع این برنامه آموزشی با عنوان ابزار گرداوری اطلاعات مشاهده و اهمیت آن در پژوهش های دانشگاهی پرداخت. سپس دکتر عبدالرسول خسروی به ارائه برنامه آموزشی خود پرداخت و نکات کاربردی در خصوص ابزار گردآوری اطلاعات مشاهده و اهمیت آن در پایان نامه با ذکر نمونه های عملی و کاربردی ارائه کرد.

در این برنامه، برخی ازاعضای هیأت مدیره انجمن، اساتید دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران شرکت داشتند. در این برنامه حاضرین پرسش های خود را در قالب کامنت ارائه کردند و دکتر عبدالرسول خسروی به سوالات حاضرین پاسخ داد.

این برنامه به منظور یاری رسانی به پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی شده است.