نظارت دايم نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در نمایشگاه کتاب

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)  به نقل از ايبنا، «حمید قبادی» معاون اجرایی بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌و‌گو با ستاد خبری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره نتایج این جلسه گفت: در این نشست برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای تقویت شرایط کاملا امن در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، مرور شده و به منظور اجرای مسوولیت‌های دستگاه‌های عضو کمیته، هماهنگی‌هاي کاملي به عمل آمده است. 

وی با بیان اینکه در این جلسه وظایف و مسوولیت‌های دو بخش امنیتی و انتظامی نیز تقسیم و تبیین شد، افزود: در این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته بر آمادگی کامل خود جهت برقراری و تقویت کامل نظم و امنیت در روزهای برگزاری نمایشگاه تاکید کردند. 

قبادی از مرور فعالیت‌های انجام شده در حوزه امنیتی و انتظامی طی روزهای گذشته، نيز در این جلسه خبر داد و افزود: حاضران در این نشست بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق تمامی اقدامات انجام شده در حوزه تسهیلات و امکانات فراهم شده برای بازدیدکنندگان تاکید کردند. 

معاون اجرایی بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه، نمایندگان دستگاه‌های مختلف امنیتی و انتظامی حضور مستمر دارند.

بیست‏وسومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری(89) در مصلای امام‏خمینی (ره) برگزار می‌شود.