کد خبر: 42573
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 آبان 1399 - 11:18

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

اعضای کمیته راهبری کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات تعیین شدند

منبع : لیزنا
در جلسه مورخ 27/7/1399 هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران اعضای کمیته راهبری کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات تعیین شدند.
اعضای کمیته راهبری کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات تعیین شدند

به گزارش لیزنا،‌ در جلسه مورخ 27/7/1399 هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ، دکتر صمیعی دبیر علمی کنگره ششم، خواستار تعیین اعضای کمیته راهبری کنگره ششم شد. دکتر صمیعی دبیر علمی کنگره ششم اعلام کرد:  بر مبنای مفاد نظام‌نامه کنگره، علاوه بر رئیس انجمن، دبیران علمی و اجرائی، سه نفر از اعضای هیئت مدیره و دو نفر از اساتید و صاحب‌نظران باید در ترکیب هیئت مدیره قرار بگیرند. مقرر شد که دکتر علیپور حافظی، دکتر افشارزنجانی، دکتر زره‌ساز، مهسا پورحقانی از اعضای هیئت مدیره و دکتر محمدرضا قانع و دکتر مصطفی امینی به عنوان متخصص حوزه تحول دیجیتال و دکتر فاطمه پازوکی از کمیته روابط بین الملل به منظور ارتباطات بین المللی در ترکیب کمیته راهبری کنگره ششم قرار بگیرند.همچنین مقرر شد تا اعضای کمیته راهبری دیدگاهشان را در رابطه با شعار اصلی کنگره «تحول دیجیتال در کتابخانه‌ها و آرشیوها» و محورهای فرعی آن در اولین جلسه کمیته راهبری  بیان کنند.

در پایان نشست مقرر شد دکتر صمیعی ، دبیر علمی کنگره ششم، متقاضیان دبیری پنل ها را شناسایی ونیز از دبیران کنگره پنجم موافقت و رضایت آنها را برای دبیری پنل های کنگره ششم جویا و از آنها تقاضا شود تا برنامه خود را برای پنل های تخصصی کنگره ارائه دهند.