اسم برترين كتاب تجاري 2010 اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از فارس، پي ري وب اعلام کرد، كتاب «شانست را صدا كن؛ 101 تغيير براي افزايش ميزان فروش» به قلم «بريتي كلي» امسال از سوي هيأت داوران جايزه برترين كتاب تجاري انتخاب شده است.
اين اثر از سوي هيات داوران متشكل از 5 داور متشكل از كارشناسان كتاب هاي تجاري و منتقدان اين حوزه از ميان ده‌ها اثر تجاري كه به دبيرخانه اين جايزه ارائه شده بود، انتخاب و معرفي شده است.
«بريتي كلي» نويسنده اين كتاب، پس از دريافت جايزه خود گفت: از اين كه جايزه برترين كتاب تجاري 2010 را به نام خود ثبت كرده‌ام بسيار خوشحالم و به خود مي بالم.
وي اضافه كرد: شديداً معتقدم كه ايجاد تغيير در زندگي كمك بسيار بزرگي به مردم است تا به اهدافي كه در ذهن دارند نزديك شوند و به آنها دسترسي پيدا كنند. يكي از امتيازات مطالعه كتاب من اين است كه خواننده پس از مطالعه اين كتاب، اين انرژي را در خود مي‌بيند كه براي ايجاد تحول در برنامه‌هاي تجاري‌اش تلاش كند.
به اعتقاد هيأت داوران جايزه برترين كتاب‌هاي تاريخي كتاب «شانس ت را صدا كن» به قلم «بريتي كلي» يكي از مثبت ترين اثار منتشر شده در حوزه كتاب‌هاي تجاري است كه راهكارهاي عملي مفيدي را در اختيار مخاطب خود قرار مي‌دهد.
«برايان تريسي» نويسنده پرفروش‌ترين آثار در حوزه تجاري درباره اين اثر مي‌گويد: كتاب «كلي» به نظرم اثري قدرمتمند است كه به صورت كاربردي و با دقت زياد در حوزه تجارت و افزايش درآمد به رشته تحرير درآمده است.