نمايشگاه 100 كتاب با جذابيت جهاني در ژاپن برگزار مي‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)به نقل از فارس اين نمايشگاه كه تا 17 ژوئن سال جاري ادامه خواهد داشت مجموعه اي از كتاب هاي منتشر شده توسط ناشران ژاپني را كه جذابيت هاي متنوعي براي جذب مخاطبان خارجي دارند، گردآوري و به بازديدكنندگان از اين نمايشگاه عرضه مي كند.

يكصد كتابي كه در اين نمايشگاه به معرض نمايش درآمده اند بر اساس جدولي كه از سوي كارشناسان كتاب تهيه شده، ارزشيابي شده اند.

يكي از شرايط انتخاب اين آثار نگارش آنها به زبان غير از زبان ژاپني است. به اين ترتيب نويسندگان ژاپني كه آثارشان را به زباني غير از ژاپني مثل انگليسي، فرانسه، آلماني و اسپانيايي به رشته تحرير درآورده اند شانس شركت در اين نمايشگاه را داشتند.

اثار مصور با تصاوير جذاب و منحصر به فرد و سوژه هايي كه پيش تر توسط نويسنده اي در جهان منتشر نشده است، از ويژگي آثار حاضر در اين نمايشگاه است.

آثار ارائه شده در اين نمايشگاه در حوزه هاي مختلف ادبي، هنري، معماري داخلي، تاريخي، عكاسي، تجاري و جهانگردي است.

«حقيقت هايي درباره روابط آمريكا و ژاپن در جنگ جهاني دوم»، « نكته هاي جالب درباره شخصيت هاي كمدي جهان»، « همه مزه هاي جهان در ژاپن»، «باغ وحش جهاني» و « چگونه ساخت لوازم منزل» از جمله اثاري است كه در اين نمايشگاه در حوزه هاي مختلف، به نمايش در آمده است.