نمايشگاه كتاب استانبول برگزار مي‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از فارس، نمايشگاه كتاب استانبول امسال به مدت يك هفته در ماه اكتبر برگزار خواهد شد.

امسال ناشران اسپانيايي به عنوان مهمان افتخاري در اين نمايشگاه حاضر خواهند شد و تازه هاي نشر خود را به بازديدكنندگان از اين نمايشگاه ارائه خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري آناتولي امسال ناشران ترك به همراه تعدادي از نويسندگان و مترجمان صاحب نام اين كشور در بيست و نهمين نمايشگاه كتاب استانبول حاضر خواهند شد.

اين ناشران قصد دارند آثار مختلف ادبي و غير ادبي خود را كه دو كشور تركيه و اسپانيا با همكاري هم تاليف و ترجمه كرده اند را به مخاطبان خود عرضه كنند.

نمايشگاه بين المللي كتاب تركيه يكي از بزرگترين رويدادهاي فرهنگي در اين كشور است. اين نمايشگاه كه امسال بيست و نهمين دوره خود را برگزار مي كند هر سال در شهر استانبول و با حضور بيش از 500 ناشر داخلي و خارجي برگزار مي شود.

اين نمايشگاه يكي از مهم ترين رويداد هاي فرهنگي در حوزه صنعت نشر كشور تركيه محسوب مي شود كه امسال با حضور ناشران اسپانيايي در روزهاي سي اكتبر تا 7 نوامبر در شهر استانبول برگزار خواهد شد.