نمایشگاه جهانی کتاب کلمبیا در بوگوتا برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از خبرگزاری مهر، جشنواره کتاب امسال که دربرگیرنده زمینه های مختلفی است نخستین رویارویی میان نسخه‌های کاغذی و دیجیتالی خواهد بود.
 
این نمایشگاه که به عنوان سومین رویداد بزرگ صنعت نشر در آمریکای لاتین شناخته شده در جستجوی برگزاری گردهمایی بزرگ ناشران، طراحان گرافیکی، سهامداران، توزیع کنندگان و دیگر افراد مرتبط با صنعت ادبی است و این برنامه با هدف ترویج مطالعه در برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

در این رویداد متخصصان بومی و خارجی در امر فروش و توزیع کتابهای دیجیتالی شرکت و درباره مشکلات، امکانات و فرصتهای موجود در صنعت دیجیتالی در برابر نسخه های خطی مذاکره و گفتگو خواهند کرد.

 موضوعات مورد بحث دربرگیرنده موضوعات جهانی، صفحات وب، امتیاز نشر، آموزش و پرورش مجازی، پیشرفت و نقش روزنامه نگاران فرهنگی خواهد بود. همچنین این برنامه شرکت در بیش از 700 فعالیت مختلف را نیز پیشنهاد می‌کند.

 کلمبیا در این جشنواره نماینده متخصصان سرشناس از جمله" جیم ایوان هارتادو" مفسر اجتماعی و روزنامه نگار و" دنیل ناواس کورونا" متخصص ایجاد صفحات وب و رییس بزرگترین کتابخانه مجازی آمریکای لاتین خواهد بود.